domingo, 3 de febrero de 2013

Primeres polseres de l'any!!

Hola!!

Per fi he pogut fer polseres!! En aquesta ocasió són fetes amb boletes i acer de memòria, per a que quedin enrotllades al canell. Queden molt xules posades!
N'he fet de dues mides diferents, per si les voleu més finetes o més extremades.


Aquí veieu quatre models d'una sola volta, en vermell, negre, lila fosc i transparent. Són fetes amb tupis d'swarovski de dues mides diferents. El preu és de 3.5€.




Aquestes dues són de cinc voltes, en plata o negre. Les boletes petites són rocalles, combinades amb tupis d'swarovski. Aquestes tenen un preu de 4.5€.



A més de les pulseres amb acer, he comprat cadena d'strass, que sempre m'ha cridat molt l'atenció i no sabia ben bé per a que utilitzar-la. Al final, m'he decidit per treballar-la amb cordó negre. Ara haig de provar altres combinacions de colors (que us aniré ensenyant...!). Per anar fent boca, aquí teniu la foto. El preu és de 3.5€.


Només per a que ho sapigueu.... Ja estic agafant idees de colorins per la primavera!!! En quant tingui clar quins colors m'agraden, m'hi poso i us ho ensenyo!


2 comentarios:

  1. Tens molt, molt bon gust, tant en les combinacions que fas de colors com en les formes! :-)

    ResponderEliminar
  2. Gràcies!!!! Aviam si agraden!! :))

    ResponderEliminar