martes, 27 de noviembre de 2012

INTERCANVIS I MÉS ROSES

Hola!!!

El primer que us vull explicar avui és que he fet el meu primer intercanvi amb un altre blog de manualitats!! Es tracta de l'Assumpta, de assumpta-artesania.blogspot.com, que m'ha fet arribar una pulsera molt mona que fa amb llana i argolles metàl·liques. Us l'ensenyo!!


L'altre dia ja us vaig ensenyar les pulseres amb antelina i roses... Us poso els colors, aviam si us animeu a comprar-ne alguna. A més, veureu dos penjollets també amb roses.

Colors roses.



Els penjolls estan fets amb una rosa de resina, en marró o crema, amb una moneda daurada. Tot va penjat amb una cadena de boletes en daurat. El seu preu és de 15€.
Només em queda recordar-vos que si voleu alguna coseta, boletesifils@gmail.com i en parlem!!

Fins aviat!

2 comentarios:

  1. Hola Anna!Acabo de veure el teu blog.Son molt bonics els collarets. Tu sempre has sigut una artista. Jo tambe tinc blog , espero que el visitis. Molts records guapa!
    Roser.

    ResponderEliminar
  2. Tens moltíssima traça i molt bon gust! ;-) Vaig lluir la polsera el dia la confirmació del meu nebot petit, dissabte passat, i em quedava la mar de bé, còmoda, elegant... Et felicito i moltes gràcies!! :-))

    ResponderEliminar